תודה מתמרי
- Dec 7, 2015
- 1 min read

רינתי רציתי להודות לך על החויה המדהימה שהענקת לתמרי. הבאתי אותה בעיקר בשביל הפינוק אחרי שנה קשה מאוד שהיתה לה ולנו. היא קצת חששה ולא ידעה למה לצפות.. אבל החום והאהבה שלך המקצועיות והרוגע שהשרית עליה ויוצר מכל החיוך שלה אחרי. שוה הכל.
Comments