לקוחה ממליצה
- Dec 8, 2015
- 1 min read
הגעתי לרינת בעקבות המלצה של הנטורופטית שלי, רויטל פיטוסי. אני סובלת מפטרייה בבוהן בכף הרגל ורינת מטפלת באופן משולב עם טיפול טבעי, במטרה למגר סופית את הנגע המכוער, שמנע ממני, במשך שנים לנעול סנדלים...הטיפול בתחילת הדרך. אני מאד מרוצה מדרך הטיפול. ראשית היא שומרת על רמת הגיינה גבוהה, עובדת בנחת וביסודיות והעיקר: קניתי סנדלים!!! וכיף לי ברגליים. לא מורגש בכלל שיש לי ציפורן נגועה.


Comments