top of page

לקוחה ממליצה

  • Dec 8, 2015
  • 1 min read

הגעתי לרינת בעקבות המלצה של הנטורופטית שלי, רויטל פיטוסי. אני סובלת מפטרייה בבוהן בכף הרגל ורינת מטפלת באופן משולב עם טיפול טבעי, במטרה למגר סופית את הנגע המכוער, שמנע ממני, במשך שנים לנעול סנדלים...הטיפול בתחילת הדרך. אני מאד מרוצה מדרך הטיפול. ראשית היא שומרת על רמת הגיינה גבוהה, עובדת בנחת וביסודיות והעיקר: קניתי סנדלים!!! וכיף לי ברגליים. לא מורגש בכלל שיש לי ציפורן נגועה.

 
 
 

Comments


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
bottom of page